APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Wednesday, January 26, 2011

CALON-CALON ABANG GAGAH PERKASA

Assalamualaikum semua!Hari ni cikgu nak tunjuk kat murid-murid semua gambar abang-abang gagah perkasa..Haha..dah dah, berangan cikgu pulak, mentang2 la semalam ramai yang nak jadi anak murid, bajet pulak beliau ni..Tanpa membuang sampah merata-rata, mari kita lihat wajah-wajah itu ^__^
Amacam?? Kacak lagi bergaya tak??Hahaha..Pilih laa nak yang mana kalau korang sanggup kene LASER ULTRAMAN dengan isteri dorang ni...Apa encek2 abang ni buat yer, tiba2 unit dla jadi perhatian ni?
Ooooo...kene mengangkut kabinet rupa-rupanya...Memang sah GAGAH PERKASA la korang..Ini yang untungnya bila dla sorang je MINAH BUNGA kat unit ni..hehehe..Tukang tengok, tukang arah..opsss..tukang arah tidak oke..Tukang amik gambar, yer..Memang opis dla kelam kabut sikit seminggu dua ni sebab ada pertukaran tempat duduk..Biasalah tu kan..So, encek2 abang sekalian, apalagi..TUNJUKKAN KEJANTANANMU itu =)

p/s : kejap lagi ada MEETING..TAK SUKA! Tapi ada MAKAN kot..SUKA ^__^
Kalau BEST, sila LIKE

45 ORANG MENYAMPUK:

nazirulhazwan~ said...

beat la meeting, takyah keje sgt;p

y u y u Z u l a i k h a said...

yuyu nak yang kacak berkaca mata tu^^ muahahah

mie said...

tu dia..
tukang camera tolong tengok je ke..
hehehee

Redbloodsnow said...

tuh kalau lah perempuan yg angkat..sure pengsan..hehe

MofiDhouse said...

dla sorang jerk kuntuman bunga kat office tu? wow.... ;)

nora said...

tolong jangan suruh diorng TUNJUK
aku tak sanggup nak tengokkkk
huahuahuahua ;p


Cinta kat Salah Orang??

Pinky Pixie said...

betul2, untung gak jadi pmpan. hehe. tp kalau dyorg dera dyla suruh angkat gak cmne? haha

zaty luvlianncezzz said...

hak3..

ala2 badang x?

>.<

niesz said...

gagah sungguh, boley la d jd kan calon menantu..ekekeke..

Mohd Hafizan Nurdin said...

hee.. yang ketul2 x ada ke.. xp

JIJI YU said...

muahaha..besor2 lengan deorang..

ria said...

dyla amik pic jer ker? ?

aleen aiden said...

wah,seronoknya.bunga sekuntum,kumbang berekor2.hu3

Sophie Al-yahya said...

hahahaha..
makan suke eh dila..

hurm, kesian gak dila sorang aje pompuan..mesti asyik kena bahan jeee..
huhu..

Robot | Sakti said...

peewiit

abang gagah tu.
hehehe

khairunnisa ♥ said...

dLa, best gak bila tukar tempat duduk

tapi, kalau dalam kelas..nak tukar tempat duduk pun sayang T__T sebab dah biasa orang duduk sebelah kita :)

E.d.Y said...

bahaya tu suruh tunjuk kejantanan...haha

Sasa Al-Sharif said...

dyla, abang sasamu ada di sini jgn kau lupa

hiro said...

ingat cari gmbr berbeza..har2

echah mashuri said...

perghh..semua hensem.tp syg semua milik org.wuwuwwu

d_LA said...

@nazirulhazwan~
best ape..keje x jln nt..huwaaaa..bosanlah meeting ni

d_LA said...

@y u y u Z u l a i k h a
hahaha..yuyu paling pandai pilih..abg zack adalah nm glemer beliau..

d_LA said...

@mie
hehe..beliau mmg suke tangkap gmbr org..

d_LA said...

@Redbloodsnow
hahaha..nak2 kalo zie angkat mmg patah kaki la..hihi

d_LA said...

@MofiDhouse
ade best ade yg x best tp terima jerlah

d_LA said...

@nora
hahaha..nak yg pakai spek tu ker..dla leh tulon kem slm..hehe

d_LA said...

@Pinky Pixie
dla ni kdg2 cam laki gak..angkat je kalo terdaya..hehe..kalo ramai sgt lelaki baru dla mls nak lyn..

d_LA said...

@zaty luvlianncezzz
hahaha..adela sikit2..

d_LA said...

@niesz
hahaha..dah menantu org sume tu niesz

d_LA said...

@Mohd Hafizan Nurdin
xde stok..haha

d_LA said...

@JIJI YU
sbb dorg mkn nasi..hehe

d_LA said...

@ria
tu mmg keje dla selain menyakat org tua..

d_LA said...

@aleen aiden
kdg2 boring jugak sbb xleh menggile dgn gegurl..wuwuuuu

d_LA said...

@Sophie Al-yahya
tulah psl..kalo bab mkn mmg laju jer..hihi..dla ni kuat melawan gak sophie..heee~~~

d_LA said...

@Robot | Sakti
hakhak..mmg gagah perkasa..

d_LA said...

@khairunnisa ♥
unit dla x terlibat..hehe..unit lain je berubah..unit dla just ssn balik kabinet je

d_LA said...

@E.d.Y
bahaye yer?hehe

d_LA said...

@Sasa Al-Sharif
ouh yeah..abg sasa yg sebenar dah mai dah..hehe

d_LA said...

@hiro
haha..apedaaaa perbezaan gmbr pulok beliau ni..hee~~

d_LA said...

@echah mashuri
jgn echah..jgn!bhya taw..hehe

maCy said...

makan nak ;p

d_LA said...

@maCy
makan sume laju jer..hehe

Raji berkata said...

hahaha
nk interframe skali..
aku pun kuat juga seperti mereka =))

d_LA said...

@Raji berkata
sile2 interframe...yerr..aku caye ko kuat jugak..hehe

Ahmad Haziq Azlan said...

pakcik2 rupanya
hehehehe

There was an error in this gadget

PENCEROBOH-PENCEROBOH BLOG INI !!!

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥