APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Friday, December 17, 2010

KERJA SEKOLAH LAGi !

Memandangkan dah nak bukak sekolah ni, dla nak siapkan cepat2 sume keje b4 masuk tahun baru..Nanti tahun baru dapat keje lain pulak kan..ye ye jer ko ni dla..Yang ni pun macam kes semalam la, wat ikan perkasam dulu..sori..mianhe..

AWARD 1...
Award sweet ni CIK KINN yang bagi.comey jer kan lollipop ni..Beliau kata dla ni sweet blogger..Sweat pun yer gak..haha..thanx yer KINN..
Nanti dla gantung kat dinding sebelah yer.

AWARD 2 !
Wahh !! Comelnye blog awak !! Saya vote awak..hehe..Itu nama award ni..award ni didatangkan khas dari SHEKECHIK...Yang ni pun telah dikepam dengan jayanya..Janji dla amik kan, walaupun lambat banyak..Terpaksa buat sekaligus sebab line tenet x bape sihat la, dah nak limit dah..Sori yer laling..heheh..

Dengan itu dla TAG kepada semua yang baca en3 ni..hahahamik kaw ! 
Sile amik ! Jangan cuba nak lariiii :D

p/s : arini x keje..nak sambung tido bleh? :P

Kalau BEST, sila LIKE

5 ORANG MENYAMPUK:

Robot | Sakti said...

cik dyla ni cikgu ke?

grrr...

ahsfantasy24 said...

ok2.. ambik mase
siapkan sume keje skula
k.. hehehe~

d_LA said...

robot sakti : haha..kalo dla jd ckgu abes rrr budak2 xnak blaja nt..eh, bc en3 ni yer..kene amikla award ni..lalala..

ahs : ha..bagus2..cani la rakyat msia :P

miszlullaby said...

wawawawa..comeynye award lollipop tu..blog dyla mmg comey pon =D.
OOOppsss..ML pon banyak award yang terkepam.Dah jadi jeruk da ni.Makin masam makin sedap kan?=D

E.d.Y said...

banyaknya awards

There was an error in this gadget

PENCEROBOH-PENCEROBOH BLOG INI !!!

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥