TERLEPAS EMAS KE-4


Huwaaaaaaaaa !!!!!
Frust giler weh..terlepas lagi emas bagi acara BADMINTON REGU LELAKI AKHIR !! Ingatkan dapat la emas ke-4 malam ni..huhu..Tapi memang kedua-dua dah mempamerkan aksi yang cukup cemerlang..Memang sangat dramatik..perghhhh..dla plak yang dub dab dub dab tadi..Tapi akhirnya memihak kepada Indonesia..Argggghhhh!!! tensen !

KEPUTUSAN
KOO KIEN KIAT & TAN BOON HEONG [MAS]
vs
MARKIS KIDO & HENDA SETIAWAN [INA]

21-16, 24-26, 19-21

Agaknya tercapai tak target Malaysia untuk menggapai 9 EMAS ??? Nampak agak susah sikit kan, esok plak DATUK LEE CHONG WEI bertemu LIN DAN, harap2 China kasi can la plak kat Malaysia, korang dah banyak emas..haw haw haw...

p/s : esok dah setat keje..huhu..cam malas jer..ngaaa :D

Comments

Albert said…
Haiz. Malam ni memang malam yang hampeh untuk sports sokongan saya. Tadi arsenal kalah kena spurs 2-3 (semasa leading 2-0)... damn it la
Zyash said…
La...yeke..zyash x sempat ngk pun...wa...nak nangis jugak...hehe
Blogwalking Time =)
d_LA said…
albert : arsenal kalah ek..huhu..sedes sedes..naseb dla M.U..hehe..

zyash : jom nanges same2..wuwu :(