APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, November 21, 2010

SUNDAY BLUES...

Hantukkan kepala anda..Arghhhh siyes ngantok ni...
3,4 ari lepas best jer rase golek2 atas katil...Yerrrrr...dla dah keje arini..
Sile sedar diri wahai cik dla..wekap wekap !!!

Asal ahad jer camni..hampagas tol !
*bibir kalah anita sarawak tu..haw haw haw..*

Tempat lain asek MONDAY BLUES, tapi bagi dla yang keje kat kawasan Pantai Timur ni, ari ahad la paling liat sekali mata ni nak bukak ! Pagi2 bangun dah rasa pening2 lalat..Banyak makan daging ker..Hek hek..Tulon !!! Kene wat something ni biar semangat balik..Tengah taip pun rase nak terkatup mata neh..Huwaaaaaa...So, pagi2 camni elakkan makan nasi lemak oke, kalo x konpom ade yang bergulung bawah meja..Jadi mulakan hari anda dengan NESCAFE !!! Heeee...pomot pomot :P

Mata pun dah jadi cam garfield ni  ^_____^
Oke, dla minum dulu !! Jap g ada perhimpunan plak..Ape ingat dak skolah jer ada perhimpunan :P..Best rrr dak skolah dah cuti yer, tadi taim nak g keje, kosong jer jalan, dah x jam kat kawasan skolah tu..Samat bercuti la adeq2ku sekalian yer..Jangan wat benda x senonoh taw, blogging xpe :D

Oke, dah boleh wat keje, eh gi perhimpunana dulu la..
Samat berkerja keras sume :D

p/s : yeay..dah bleh bw laju2..siap kamu dla serang abes-abesan nanti :D

Kalau BEST, sila LIKE

10 ORANG MENYAMPUK:

aanie said...

eh, mana mu dpt sudu nescafe tu??
hakhak, ada perhimpunan jgk ke?mcm sklh lak...

Nancy Poh said...

SAbar je la ek..ada juga org yg tiap2 hari jadi blues..huhu..anyway, bekerja la dgn happy..bagus kerja ahad kan, trafik tak jem..

d_LA said...

aanie : hehe..aku kan vip customer produk nescafe..haw haw..jap jer perhimpunan, baca2 doa, luah2 pasaan sket..bla bla bla...

nancy : nancy, cni keje setat ahad-khamis..sebab tu asal ahad jer tros liat cam chewing gum sume..

Mohd Hafizan Nurdin said...

relax la.. :) Kerja Tetap Kerja..
Apa La Sangat.. Ehem2.. Gaji Share2 Kay.. xp

P/S : Bibir Memang X Boleh Tahan.. "Kak Nita Sayaaaaaaaaaaaaaang Semua"

d_LA said...

hafizan : biasalah kalo dah cuti lame ni terus sakit M dtg..hehe..

Oke, kak dla sayang semua !! haha :P

alexa yussida said...

hidup dalam blues:D

BlueberrY CheesE said...

cumil cawan tuh =))

nice blog. i folow =)

d_LA said...

Blueberry : tq laling ^__^

ardinihumaira said...

sedapnyeee minum2 kopi ni :D

d_LA said...

dni : menu wajib pagi2..hehe :P

There was an error in this gadget

PENCEROBOH-PENCEROBOH BLOG INI !!!

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥