APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Wednesday, November 17, 2010

SELAMAT BERKORBAN !!!

Uikksss..pagi raya dah ngadap tenet, ko biar rait mek dla ??
Nak kene karate ngan MEDEM RAKIAH ke??? 
Dahla ko ni satu2nye doter dara beliau :D
Heee...Sorilahhh, terpaksa wat scheduled post, dla taip sehari awal, boleh yer..Terpaksa babe, ngan kelajuan tenet tahap siput neh, haruslah buat begini barulah negara aman sejahtera umpama kuih makmur..

Apa khabar wahai rakyat jelataku sekalian ?? Sedang berayakah kalian??Wahhh, terasa di dalam istana plak hamba tatkala berbahasa sedemikian..ngeeee..Pergi sembahyang raya x tadi?? korang sume g00d2 kan..bagus2..Encek2 lembu, kambing dan lain2 sudah selamat dikorbankan??Ke korang tengah beraya bersama cik aweks??
Ape2lah, janji korang hepi kan 8)

Sempena hari mulia, bulan mulia ni..dla nak wish...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

*comey x encek moo dla? siap pakai blusher taw..bling..bling*

Semoga sume hepi2 ye tapi jangan lupa pada mereka yang sedang berduka..Sape2 yang rumah dorang kena banjir, banyak2 bersabar yer..Ini semua dugaan bak kata ENCEK NOH...Sesungguhnya korang adalah insan terpilih untuk diuji kerana Allah tahu korang sangat tabah untuk menghadapinya..

AZA AJA FIGHTING !!!
WAKASA WAKASA...gaben!

p/s : jangan over geget daging, nanti patah gigi..hahaharu !

Kalau BEST, sila LIKE

3 ORANG MENYAMPUK:

azzey said...

d_LA: Slmt Hari Raya Aidil Adha utk d_LA & family ye...:)

ardinihumaira said...

salam aidiladha :)

d_LA said...

azzey : tq yang..samat ari raya aidiladha tuk azzay n family gak :)

dni : jemput mkn daging :P

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥