APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Tuesday, November 09, 2010

SAYA SEDIH :(



Saya rasa terhina..
Sa..salah saya ke??
Kenapa hina saya macam2?
Saya pun ada hati paru2 gak..
Dahlah tu..cubalah bersyukur dengan apa yang ada..
Kalo dulu sanggup je malam2 keluar, balik lewat..
X merungut pun walaupun tengah senggugut..
Skang ni pantang lambat sikit, trus awak caci saya..
Awak maki saya..
Awak hina saya !
Awak panggil saya dengan nama yang x senonoh..
Awak taw x saya ada nama, nape awak panggil saya dengan nama itu?
Saya x suke..saya x suke..saya x suke..
Tapi awak...awak..
Sedap2 ati awak jer pergi jaja cerita tentang saya..
Dengan tanpa bersalah awak cerita kat kawan2 blog awak.
Kawan2 awak pun laju jer komen pasal saya !
Awak hina saya di wall fesbuk !
Awak memang x kenang budi !

Saya taw saya x sempurna..
Saya lemah semangat !
Asal hujan jer trus demam selsema :(
Saya x cukup gagah berbanding yang lain..
Saya sedar tu..
Tapi..nampaknya awak yang x sedar diri..
Nak aje saya jerit kat awak !
Awak memang x sedar diri !
Awak memang mangkuk !
Taw marah2 aje..
Taw merungut jer !!!
Awak sedar x ni ?
Sedar x???
Yang awakkk...
Awak..
Awak..
Awak..
|
|
|
|
V
AWAK X BAYAR LAGI BIL BROADBAND !

Dahlah, awak memang x guna..x guna !!
Cakap jer skolah tinggi2 tapi benda penting camni pun boleh lupe !
Pastu mulelah membebel cakap saye ni sentimental..
Selow cam siput la..sedih taw :(


Yang terluka;
encek broadband !
[saye bukan beruk! x reti2 lagi?]

**********************************************

Kehadapan abang broadband yang dikasihi..

Errrr..saye malu ni !
SAYA MINTA MAAF !
Saya masih sayangkan awak !
Saya janji x buat lagi !
Skang gak saya gi bayar bil :D

Yang malu2 badak;
~LAdy_dyLA~

p/s : tulah, bli henpon baru sampai lupe diri..haha :P

Kalau BEST, sila LIKE

18 ORANG MENYAMPUK:

LyNn HaMzAh said...

hah...gie bayar cepat...nanti lama merajuk plak...

aanie said...

wakaka...tau guna je...

d_LA said...

lynn : iye..dla laju2 g bayar..patotla selow semacam jer..naseb bek leh gune lg..

aanie : haha..siyes x ingat weh..skali kuar warning baru aku ingat rupe2nye x byr lg bill..malu malu

elly @ suely said...

singgah sini n follow.........

~cik tiram~ said...

ceh! ingat ape la td..hehe..

d_LA said...

elly : tq follow..dla laju2 follow gak :)

cik tiram : heeee~~~

Mr.Ix said...

suspension btol..hahhaah.....nnti leh update blog slalu...

d_LA said...

ix : hehe..cian kat encek berok dla kene pitenah..

suziesanji said...

ish2... ingtkan gaduh ngan bf td =p

Redbloodsnow said...

haiipp!!! suspen jek td weh. ingatkan luahan rs dr ko tdik ah...ciss ciss wakenabeb lah zie nih ek..hikss

d_LA said...

suzie : gaduh ngan benda x bernyawa..miahaha..

zie : lukenabeb..kikiki..lalala..[tanpa rase bersalah...]

Putri_Aizat said...

haha...kelaka lah...tuh lah klu broadband leh cakap...mesti ari2 dia sedih kan...

neway kita tag dyla lah...meh ar join giveaway contest...ti dapat adiah dari Paris tau...

ProfHariz said...

Turut merasa kesedihan Abang bokbend :( Sedihhh

New Entry ProfHariz
TV Al-Hijrah Channel Baru Di Malaysia? Bakal Dilancarkan 1 Disember Ini..

Zulfahmi Abidin said...

haha.bermasalah budak nie..meh sini sayamm tampo laju2..hehee..cool entry...pg baya bill sane cepat..


Terkini:
1. Bangga
2. Bende yang hebat itu berasal dari tempat yang hina
3. Emosi Mistik Rock n Roll

Zulfahmi Abidin said...

fahmie dah comment.tapi ade beberape lagi masalah kat blog awk nie.sory.klu fahmie tak tegur.rase bersalah pulak.

1. Jam tuh?? kat setiap laptop org yang bace ade jamp.buat ape letak jam lagi??nak suro dye cepat2 blah dari blog awk ke?? tak nk kan??

2. banner2 awk tuh.boleh di resize.kalau nak tahu caranyer.add fahmie kat Facebook.tinggalkan message kat facebook.nanti fahmie ajar sampai semua siap.okey..

3. gambar2 awk juga boleh di resize kan sebenarnyer.supaye semua sama size.barulah kemas

4. recent post dgn recent comment.sila buang dari widget.kalau tak gune.

5. banner fahmie tuh.awk boleh copy isi dye.campurkan dekat banner org lain.okey.

jangan malu bertanyer dengan fahmie.fahmie akan tolong kamu.fahmei akan tunggu tindakbalas dari kamu.okey.gud luck sis..^__^

d_LA said...

putri aizat : taw xpe..taw marah2 jer..haha..
contest tu InsyaAllah kalo smpat dla join yer..tq :)

prof : alamak, ade org terharu..hoho..meh amik tisu lap hingus !

d_LA said...

fahmie : jgn tampo saye..saye dh insap ni..

komen ke2 tu siyes terkejut ade gak org prihatin..dla time tguran tu..ni tayam dia ni..haha..

1- jam tu dah buang jauh2..syg sbb tomey..haha..beselah bdk seni :P

2- tang banner tuh mmg x reti nak resize kasi sm..dah add fahmie.

3- gmbr mane ni ek??sile jelaskan encek, kurang paam..hee~~

4- yang tu mmg dla nk buang tp xleh la..xtaw nape..dia xde butang remove..aigooo..tensen!

5- oke..xpe yer campur..miahaha..ekceli mmg nk campur skali..nt dla ejas blk wokey..

tq tq tq tq tq dgn sume teguran itu :D

Nabilah said...

entri yang comelll ^^

There was an error in this gadget

PENCEROBOH-PENCEROBOH BLOG INI !!!

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥