SAAT2 DiSEMBELiH...ALLAHUAKHBAR 3x !!

Arghhhh..Bestnye...Nyamannnyeeee..Itulah perasaan dla skang..Haw..haw..
dla dah ada kat kampung skang!!Korang tengah watpe?? Keje yer??
Bagus..bagus..camnilah rakyat jelata yang patut dicontohi..
Skang mari kita bermood RAYA HAJI A.K.A RAYA KORBAN..


Ekeceli dla memang suka taim raya haji..Nak2 taim nak sembelih lembu, dla memang x lepas peluang la tengok..Lepas tu masing2 wat jamuan, taim tu memang pening makan daging la..Tapi kalo dla ni xleh sangat layan sup tulang tu, rase penin lalat..Dla lebih suke kalo goreng @ bakar jer daging tu..yum yum..


Jom kite layan video saat2 mengorbankan lembu..
EKSKLUSIF NEH DARI LADY_DYLA !!!
video
errrr..ni video tawun lepas punye ekceli :P
kan x raya lagi, esok la baru leh rakam tapi mebi x kot sebab 
encek camera tgh selsema :( Sayu jer kan dengar takbir raya tu..sob sob..

video
Melapah daging taim..ni keje encek2 lelaki..
makcik2 gojes tunggu masa untuk kong kang kong kang kat dapur..
pastu encek2 lelaki tunggu masa tuk bersantap lak :P
manakala makcik2 gojes tunggu nak bergosip sambey menyental pinggan mangkuk sekalian :D dan encek2 lelaki pula mengambil kesempatan untuk menghembuskan asap2 melalui celah2 hidung dan bontot molot, sesetengah pula mengambil bahagian dalam acara kuak lentang secara berjemaah..
Begitulah kisah penduduk kampung dla !!
x caya, meh beraya rumah dla 8)


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM X KIRA DI MANA JUA ANDA BERADA..HATI2 DRIVE, INGATLAH DLA DI SINI..NGEEE~~
SEMOGA SELAMAT TIBA Di KAMPUNG MASING2 !! T.C ;)

p/s : kebarangkalian untuk bw laju2 amat sukar, keadaan tenet amat kesiputan !
en3 neh dikarang dari semalam lagi..hehehehahaha

Comments

ardinihumaira said…
salam aidiladha dear!
eT said…
Selamat Hari Raya Aidiladha

selamat makan daging bebanyak...hehe
selamat hari raya aidiladha dyla sayang!!
Nabilah said…
salam aidil adha , dear ^^

p/s : jom join contest ni !
miszlullaby said…
Selamat hari raya dyla!!!
alexa yussida said…
wahhh terbaek wok!
selamat berkorban dyla sweetie:D
d_LA said…
semua : samat ari raya aidiladha kat korang gak...ummuahhhhh !!!