PAKCiK iM dan Si KODOQ MEMANG PEMURAH !

ASSALAMUALAIKUM SUME !!
Samat bermonday blues la kepada yang blues arini..
Dla x monday blues, dla kan gagah perkasa macam raksase..hakhak..
Dah bekpes ker sume?Menu ape arini??

Pagi ni bukan nak membebel pasal makanan ekceli..
Sebenarnya dla x sangka pun dunia blog camni..
Ada award, contest, soklan2 spm..Sebenarnya sonok gak benda2 camni..
Blehla kenal ngan lebih rapat kan walaupun x pernah jumpa pun..
So, dla nak wat en3 khas la untuk yang ikhlas lagi pemurah kerana memberi anugerah pelajar cemerlang kepada dla ni..haha..
dulu taim skolah kemain struggle nak dapat award kan 8)

1st, thanx to PAKCIK IM..dla pun x ingat dah bile beliau soh amik..
Jangan marah yer pakcik, dla ni memang penyibuk orangnya..
dLA akan tepek kat page AWARDZZZ !

Oke, ini yang kedua..Minggu lepas rasanya beliau soh amik..
Tq SI KODOQ !!
Dla memang suke ngan kodoq ni sebab rase sangat2 kiyut nak2 yang 
kaler ijau ker, biru ke..serius lawa taw! Katak beracun ni memang comey kan..
Cekodok pun sedap kan, nak2 taim hujan ni..yum yum..

Sorilah, dla terpaksa wat 2 award dalam 1 en3 sebab banyak lagi tag x setel..
Pepun, kamu berdua memang da' bomb kebaboom la !!

HAPPY BLOGGING ;)

p/s : petang kang nak wat cekodoq bilis la..yum yum :P

Comments

Nancy said…
bila terbaca pasal si kodoq, teringat pulak aku dgn lagu Ari Wibowo "kodok pun ikut bernyanyi"..la la la la
d_LA said…
nancy : lagu ape tu??hehe..taw lagu katak si katak lompat jer :P