N0M..N0M @ N00dLE STATiON

Petang tadi dla keluar pergi makan :D.
Keluar semata-mata untuk makan..eh, cam sama jer ayat :P.Ko ni dla weekend pun malas masak yer..Hello..i bukan malas tapi x rajen jer..haha..Bukanlah, air kat rumah tu merajuk lagi..Tensen tol...Awal lak tu, biase petang2 baru wat hal..Ni kul doblas tadi dah sentimental, terus rase nak karate batang paip !!

Sebelom dla bertukar menjadi minah hulk baik dla mengeluarkan diri bersama my pren..Tingin nak gi NOODLE STATION..Naseb bek ade parking, kalo x memang rembat jerlah mana2 kedai pun..Mari saksikan kehebatan beliau melantak..Heee..

Yeay..air dah sampai :D

Hot chocolate..sangat sedap, x manis sangat, x pahit sangat :P

Ni mee ape ek??lupe lak name beliau..haha..
Ade udang, dumpling ayam, fishball..yum yum..

Korang nak?? pegilah order sendiri 8)

sopan kan gadis ini..hehe..beliau solo lagi..tetibe :P

ouh...x brape sopan gak rupenye..penuh nikmat !

Abes makan, rasa cam malas lagi nak balik, teruskan misi, BELI TINGKAP lak :P.
Skang dah balek dan laporan berita mengatakan air masih sepi..Hampagas !
Dla tinggal lam gua  ker skang??? DEM ! 

p/s : status -->budak ni x mandi ! tapi wangi lagi :P

Comments

missSenget said…
baru nk tnya
"mkn ngn cik abe ke?"

tp ade plak statement masih solo...hehehe
Fello Ariza said…
mek...

x boleh ke x citer pasal makan..

adehhh...

mek.. mek ambik award kt blog fell :P
d_LA said…
miss : haha...terpomot lak td..

fell : makan pon leh jd terapi gak taw..hehe..
Pinky Pixie said…
hukhuk. rase lapar stlah mlihat semua gmbar tsebut.. erkk.
d_LA said…
pinky : silelah order ngan segera..haha..
miszlullaby said…
waaahhhh..sedapnyeeeeee dyla..tapau la sikit kat Ml ni...hehehe...awat gambo saorg je.partner nye mane?ehem2..kikiki
Mr.Ix said…
lama x makan kat noodle station....jom ! hahha
Nampak Sedap..
X Sopan Ke Rasa Penuh Nikmat..??
Rasanya Tu La Paling Sopan.. Hee.. xp




* control2, x leh nampak comot, masuk blog nie.. xp malu orang tgk..
d_LA said…
ML : partner??hehe..partner tgh amik gmbr..lupe nak amik berdua :P

ix : eceh ix..jum nt kite g mkn lenkali yer :P

hafizan : sedap..sedap..sopan yer..maceh..hehe :)
Afizz said…
Hot chocolate ngan mee misteri tu nampak sedap la... :)

*cantik template blog ni.
ardinihumaira said…
lama dni tak sana. nyum3.. ngidam mi sedap2 :D
alexa yussida said…
bak mai ar skettt..makan sorg2..ke pakwe yg tngkap pic tu?muahahahha
d_LA said…
@Afizz : memang mabeles rasenye..yum yum..

*cantik yer??maceh*

@dni : ngidam ?? kene cpt pgi tu :D

@alexa : mkn berdua la yang..hehe..mkn ngan aweks tu..hee~~
azzey said…
d_La: Nampak sedap je Mee tu!

p/s: Salam ziarah & salam perkenalan dari saya....AZZEY.....
d_LA said…
azzey : sedap sgt2..hehe..kenyang giler pastu..

slm kenal gak :)