LiHATLAH DUNiA...

And the winner goes to....
LAdy_dyLA !!!
Pak..pak..pak..pom..pom..pom..
"terima kasih semua, mak ayah..orang kampung...pemenat2 saya..yang mengundi saye..saye memang dah sangka dapat sebenarnya..haha...
sebab saya bagus..hahaha lagi...LIHATLAH DUNIA !!!"

dLA dapat award..hehe..mesti amik, orang bagi..x bek tolak rezeki..hua hua hua :P

Ni haaa award tu..comey kan..mesti tepek punye kat blog ni..
Nak taw sape yang baek ati bagi award ni x??
Meh kite baca sesi soal jawab bersama beliau..

1 ~ APA NAMA BLOG INI AE ?
jap nak telek..BLOG BSBG !!!!

2 ~ SAPE NAMA PEMILIK BLOG INI ?
saye taw..NUR HAFIZAH ZA'BA !!

3 ~ NAPE FOLLOW BLOG INI ?
sebab comey, kiut, bahasa sempoi abes..dan geng kpop gak..

4 ~ SAYANG SAYA X ? HAHAHAHAK !!!
haishhhh..mesti la sayang banyak..kalo x nanti x dpt award :D

5 ~ APA KOMEN PASAL BLOG SAYA ?
dah cukup kiut sangat tapi kalo bleh jangan banyak sangat shortform taw yang..tapi bahasa sempoi tu dah sonok dibaca sangat2..biasalah takut nanti makcik2 macam i ni nak baca fenin..haha..Tapi dla saspek rrr kat fiza, x sampai setahun follower dah lebih 300..sabas deq 8)

Itu dia yer tuan-tuan dan puan-puan sekalian , sesi soal jawab paling pendek bersama beliau sebab dla x tahan nak g bekpes maka terpaksa di NG serta merta !
So, skali lagi, thanx yer FIZA !!
KEEP ON BLOGGING BEBEH !!

p/s : lapar..lapar..lapar..jum bekpes !!!

Comments

saya_arief said…
nasi kerabu da bomb..
;p
d_LA said…
arief : da bomb?? jgn bom merate sudah..haha..
ardinihumaira said…
nak nasi kerabu sket :D
d_LA said…
dni : jom pekena nasi kerabu..yum yum ;)