APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Tuesday, October 12, 2010

TGi'S TUESDAY - I MiSS U

Yessss !!
Hari SELASA datang lagi !!
Siyes x sabar tunggu petang ni..

BELIAU ada ker nanti??
Hari ni dah siap2 dah sume, raket badminton, baju, suar trek & kasut..
Tidak ketinggalan spek lady_dyla..hehe :D
Abang weh, jangan x datang main petang ni..
Mek rindu kamu ni :D
Haha..giler gedik minah ni..

Datang tau..macam la beliau baca blog ko ni..
Tapi rase macam xde jer petang ni..
Hati ni cam dapat rasa jer beliau x turun main petang ni..
Dah setat jiwang karat tin dah minah ni :(

Sebab, ari Khamis lepas lady_dyla pergi main..
Beliau xde, geng2 dia ade..
Mane beliau ni???
MANA ???

Hidupkah?
Sakitkah?
Matikah?
Kalo MATI, mana KUBURnya???
bleh saya sedekahkan Yassin.
HUWAAAAA :( :( :(

P/S: saye nak tengok awak main jer..
plisss la datang petang ni..sian kat saya ni taw..

Kalau BEST, sila LIKE

13 ORANG MENYAMPUK:

sekamar rindu said...

salam. d_LA,

nape tengok saja..main sekali la badminton tu...:)

ardinihumaira said...

dia tdo kut. hehe

d_LA said...

sekamar rindu : i main ngan geng pompuan la..huhu..tgk dr jauh pun xpe dah :(

dni : dulu tiap2 mgu dia ade..ni lepas pose langsung x nampak gigi beliau..hoho

Robot | Sakti said...

jatuh cinta ek?
hehehe

:)

d_LA said...

robot sakti : sudah jth tangga..haha..

Ninie said...

haha gatal gilaa
xpe2,i doakan abg reket tu ade ptg ni
:DD

d_LA said...

ninie : hehe..mmh pun..2 bln maa x npk beliau..saket ulu ati ni menahan rindu :D

Aqeel said...

ni bukan semangat sukan ni. HAHAHA
semangat usha orang xD

d_LA said...

AQEEL : time kaseh..ouh ini bkn pujian ker?haha..

Fello Ariza said...

eiiiiii~~ apekah?~~~

org tuh lee chong wei ke? :D:D

d_LA said...

fell : haha..btw, chong wei leh g final taw..hehe..

Gayahspears said...

salam dyla..
ehem...
i miss u too :)
gayah pon x sabar nk tgu!!!
jum same2 kita saksikan kehebatanya..huhu

d_LA said...

cik gayah oiii, aku bkn rindu kat ko...hahaharun...
tp siyes aku x sbr nak taw sape menang contest ko tu walaupon...

There was an error in this gadget

PENCEROBOH-PENCEROBOH BLOG INI !!!

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥