TGi'S TUESDAY - I MiSS U

Yessss !!
Hari SELASA datang lagi !!
Siyes x sabar tunggu petang ni..

BELIAU ada ker nanti??
Hari ni dah siap2 dah sume, raket badminton, baju, suar trek & kasut..
Tidak ketinggalan spek lady_dyla..hehe :D
Abang weh, jangan x datang main petang ni..
Mek rindu kamu ni :D
Haha..giler gedik minah ni..

Datang tau..macam la beliau baca blog ko ni..
Tapi rase macam xde jer petang ni..
Hati ni cam dapat rasa jer beliau x turun main petang ni..
Dah setat jiwang karat tin dah minah ni :(

Sebab, ari Khamis lepas lady_dyla pergi main..
Beliau xde, geng2 dia ade..
Mane beliau ni???
MANA ???

Hidupkah?
Sakitkah?
Matikah?
Kalo MATI, mana KUBURnya???
bleh saya sedekahkan Yassin.
HUWAAAAA :( :( :(

P/S: saye nak tengok awak main jer..
plisss la datang petang ni..sian kat saya ni taw..

Comments

sekamar rindu said…
salam. d_LA,

nape tengok saja..main sekali la badminton tu...:)
d_LA said…
sekamar rindu : i main ngan geng pompuan la..huhu..tgk dr jauh pun xpe dah :(

dni : dulu tiap2 mgu dia ade..ni lepas pose langsung x nampak gigi beliau..hoho
Robot | Sakti said…
jatuh cinta ek?
hehehe

:)
d_LA said…
robot sakti : sudah jth tangga..haha..
Ninie said…
haha gatal gilaa
xpe2,i doakan abg reket tu ade ptg ni
:DD
d_LA said…
ninie : hehe..mmh pun..2 bln maa x npk beliau..saket ulu ati ni menahan rindu :D
Aqeel said…
ni bukan semangat sukan ni. HAHAHA
semangat usha orang xD
d_LA said…
AQEEL : time kaseh..ouh ini bkn pujian ker?haha..
Fello Ariza said…
eiiiiii~~ apekah?~~~

org tuh lee chong wei ke? :D:D
d_LA said…
fell : haha..btw, chong wei leh g final taw..hehe..
Gayahspears said…
salam dyla..
ehem...
i miss u too :)
gayah pon x sabar nk tgu!!!
jum same2 kita saksikan kehebatanya..huhu
d_LA said…
cik gayah oiii, aku bkn rindu kat ko...hahaharun...
tp siyes aku x sbr nak taw sape menang contest ko tu walaupon...