APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, October 31, 2010

TAHNIAH...AHAD KELANTAN CUTI !


Terfikir tadi nak update ke x..
Budak ni memang taw, kalo sukan tempatan kemain liat nak update..
Update jugakla..hehehe..gelak2 manje..

Tahniah Kelantan !
Korang memang layak..
Walaupun ketika separuh masa pertama dikuasai oleh Negeri 9, taim tu dla pun tengok2 jer dorang main..Nak2 plak dapat sepakan penalti, ouh dem dem..Kire redha la, kalo kalah tu anggap xde rezeki..Tangan pun laju jer buat keje skolah..
Sebenarnya sungguh spoil arini..
Sampai jer rumah sewa, on telebisen yang kecik molek ni..
Aikkk, mane estero ni x memunculkan diri..
Aigooo, bil estero x bayar lagi..haishhh..dem lagi!
Ekceli, kalo x pasang estero, signal kat cni sangatlah kelam kabut..snowy oke.
Nama jer kat bandaraya, opsss..xde niat nak kutuk..
Pihak berkenaan sila amik tindakan..haha..
So, harus pasang estero, alang2 dah pasang, cenel sukan ofkos la beb..hehe..
Jadi, arini layan bola kat TV1 la, sampai dla tercari-cari bola sebab x clear..
Jadi semangat sikit menurun bukit tadi..
Tetapi semasa separuh masa kedua, Kelantan bangkit dari tidur..
Dla pun pelagi, tutup keje skolah..pokus2..
Abang Aidil lak injured, cian beliau..huhu..
Gua minat taw ngan aidil n zakuan ni..normal la tu kan..
Taim nilah pasukan THE RED WARRIORS mula mengganas..yiibaa yiibaa andre andre !

Keadaan taman perumahanku mula bergegar 
[ramai rupe2nye rakyat kelate kat taman ni] 
apabila gol pertama Kelantan dijaringkan oleh 
Hairuddin Omar A.K.A HAI-O pada minit ke 60lebih x silap 
[ ni mesti banyak minum air bio aura ni.]..
Selang beberapa minit, Kelantan mengukuhkan lagi kedudukan dengan jaringan gol ke-2 hasil dari Badri Radzi..hoyeeee..

KEPUTUSAN PENUH : KELANTAN MENANG !
KELANTAN [2] NEGERI SEMBILAN [1]

Apapun tahniah buat kedua-dua pasukan yang mempamerkan aksi2 yang cemerlang!
Tahniah gak tuk rakyat Kelantan & rakyat negeri lain tetapi bekerja di Kelantan kerana esok dapat cuti peristiwa..
Miss DLA??? Tetap keje...sebab dla kan keje kat negeri lain..hahaharun..

Selamat bercutilah kamu2 yang bercuti esok ya !!
Dah, dla nak sambung wat keje skolah lak 8)
Sekian berita dari STADIUM ATAS TOTO !

p/s : tingin nak main futsal..

Kalau BEST, sila LIKE

12 ORANG MENYAMPUK:

gigi rongak said...

hahaha.. sambil2 buat keja sekolah tgk bola ye dla..

d_LA said...

rongak : haha..keje skolah x siap2 lg ni..arghhh..nak cuti gak esok !!!

ardinihumaira said...

yeay2 dni cuti esok... :D

d_LA said...

dni : nak cuti gak..x puas lg balik kg..huhu

Fello Ariza said...

haha..dla x cuti..

xtgok bola tadi sbb tgok arsenal men bola..hihi

d_LA said...

fell : huhu..ade keje nak wat tp malas tp xley tdo ni..camno??

p/s: aik, fabregas tgk aje ker??hehe..injured yer

alexa yussida said...

hahahaha..tahniah sep2 kitow:p

saya_arief said...

abes suara.

bersorak xingat dunia semalam.
:P

d_LA said...

alexa : hoyeeeee...puas ati tgk :D

arief : wahhhh..nilah tukang sorak yg sebenar..haha..tgk bola katne?

ken said...

congrats kelantan! :)

dak kecik a.k.a iza said...

huhu..klate mng laa..
hahahk~xpasal2 kecik dpt cuti lak kt cni..
dari pg klate ujan x benti2 lak..
agak2nya rahmat kot coz menang semalam..
huhu..tahniah..tahniah..

p/s:suka dpt cuti..hikhik(^_^)

d_LA said...

dak kecik : huwaaaaa..bestla dia cuti..i pon warga klate gak tp apesal kene keje..ouh..i keje kat negeri laen rupenye..heheh

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥