APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, October 03, 2010

SETELKAN ASSIGNMENT CiK DIEYANNA :)





Yuhuuuuu..Bangun sume!!!!!
Oooo..mementang korang cuti arini, suke suki yer korang golek2 atas katil..
Arini rasenye nak terai setelkan sume assignment2, rasenye ade dalam 3,4 kot x setel.
korang ingat masuk U jer ade assignments, jadi blogger pom bz taw, assignments, kuiz, contest lagi silap2 ari bulan dapat award lagi..terharu..terharu.

Ni assignment dari CIK DIEYANNA @ CIK SAKURA..saye jawab ni taw 8)

Apa benda paling penting dalam hidup korang?
nescafe :D

Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
paper metr0 & berita harian

Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
kat rumah jer, senang orang kampung nak dtg..
tema...hitam putih kot :D

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tak..saye sedang menaip skarang

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai syurga..

Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
dalam tv

Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
surat khabar tu majalah x? :P
cinta sufi - Ramlee Awang Murshid [ baru nak bace..hee]

Apakah nama penuh korang?
x rock la soklan ni..tanye la nama ketua kampung ker, ketua kelas ker..
bla..bla..bla..

Antara mak dan ayah,mane korang lebih mesra?
mak saye kot..

Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Lin Dan ! aku nak ajak beliau lawan badminton..haha

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
yelah, semenjak orang gaji aku lari 100meter

Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
KOREA

Pilih salah satu, peluk atau cium?
atau

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag
-beliau sangat kiyut
-umo 16tahun..sangat mude mudi
-asal dr kedah no

5 benda yang paling disayangi dalam hidup
family bukan benda kan???
1-nescafe
2-kasut2
3-jam
4-gadgets -->lappy, camera, hp

5-saye sayang sume barang saye ekceli..



5 lagu yang paling suke dan selalu dengar
1- sleep by MCR
2-mourn by sentenced
3- From yesterday by 30 seconds to Mars
4- New divide by Linkin Park
5- 21guns by Greenday
Banyak la wehhhh..tapi yang ni slalu diulang tayang la..

Bila tarikh lahir dan kat mane korang sambut tahun lepas?
seminggu sblm merdeka..
sambut depan telebisen jer, bulan pose maaa..

5 blogger yang korang nak tag

sekian terima kasih :D

Kalau BEST, sila LIKE

8 ORANG MENYAMPUK:

Sophie Al-yahya said...

klakar lah dLA ni..hahahaha..

d_LA said...

hehe..nt assignment ke2 kene bg sophie wat plak..siapla kamu =)

sugar2 kapas strawberry said...

igtkn assgnment pe la..haha

budak_nakal said...

haha..sngnya asgmnt ni.. :P

d_LA said...

hehe..rindu nak wat assignment cam zaman mude mudi dulu..

nurdani said...

haha
jawapan tak bleh belah ok..
nanti dani buat ye.thanks tag :)

jeera said...

heee.. tanx kak dyla ! nanti adik amik tau tau

d_LA said...

nurdani & jeera : hehe..sile2 siapkan assignment ni dgn penuh dedikasi yer :)

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥