APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Wednesday, October 06, 2010

THE CUTEST BLOGGER EVER !

YUHUUUU !!!
Pagi ni nak setel tag dari PU3 DIYANA , sori yer lambat sket amik..
Jangan marah taw..Award ni memang PU3 DIYANA  yang reka, so cam bese la kene jawab dulu soklan2 cepu mas beliau tu :)

aku kiyut ker??haha..cantek kan award ne :)


1.Apakah nama blogger anda??
*LAdy_dyLA*

2.Lagu apakah yang dimainkan dlm blog anda?
*xde..dulu ade tp dah campak lam t0ng sampah*

3.Siapakah yang anda rasa blogger lain yang sporting dgn anda??
*ramai..sume sporting la follower saye...banyak bg sapot, komen2 walaupun bahasa saye kadang2 x siyes, dorang layan jer..heee~~*
SAYANG SUME2 !

4.Sila uploadkan page headers anda?.

*i belasah jer*

5.Warna apakah blog anda.?
*kaler putih banyak sket kot dr kaler laen*

n last question..


6.tag kepada 5 orang.
*NAK BAGI KAT SUME FOLLOWER LADY_DYLA YANG BAEK ATI*
Bley yer pu3..

By the way, thanx yer PU3 bagi award neh..akan kutepek di dinding rumahku :D
oke, pagi ni xleh nak bw bagai, jap lg ade jamuan raye kat opis..
Gua nak pegi membizikan diri..
ADiOS AMiGOS !



Kalau BEST, sila LIKE

4 ORANG MENYAMPUK:

Pinky Pixie said...

cute la awrd tu.. hehe. ade pink2.. like.

d_LA said...

kiut kan..saye tag tuk cik pinky yer..sile amik yer :)

sugar2 kapas strawberry said...

trimas syg !

d_LA said...

sugar2 kapas : same2 laling :)

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥