APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Thursday, October 07, 2010

Contest Bersama Si Kecil


alya 2 Contest Bersama Si Kecil

Tadaaaa...
LAdy_dyLA nak join contest bersama si kecil la der :D
Contest ini dianjurkan oleh CIK GAYAHSPEARS <-klik ler kalo nak join..
Ekceli aku ditag oleh AANIE..tuk tidak menghampakan beliau aku join gak la contest ni walaupun diri ini xde anak lagi, anak tekak ade laa..


Oke, ni pic yang nak dipertaruhkan..ngeeee~~

kiyut x ?? bukan i, baby ni la..
senyuman & pipi beliau wat i JATUH TANGGA bak kate APIK PEHE..
Ni anak kawan LAdy_dyLA ekceli, cik gayah kate boleh, 
i pom g0 straight don't belok2 la..

p/s : cik gayah, awak memang santek lagi vouge  [sambey kelip2 mate] <-- ayat b0dek !!


Kalau BEST, sila LIKE

8 ORANG MENYAMPUK:

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

arrrrrr~~~comelnya baby tuh,,,tembammmmmm sangat~~~cute~~~tolong cunitkan pipi dyaaaa utuk sayaaaaaa,,,hehee

d_LA said...

tomey kan..mmg tembam very da..nt i tulon cubitkan tuk kelly secukup rase yer ;)

Gayahspears said...

done~

d_LA said...

tQ cik gayah =)

Fello Ariza said...

mak aihh..chubby giler :P

d_LA said...

hehe..mmg geram tgk pp beliau tuh fell..puas cubit dah..haha :P

eT said...

tahniahh....mmg nembammm....geget leh?hehe

d_LA said...

ET : thanx dear..tembam kan, mmg tembam kan..dla pun x sngka ley menang :P

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥