BLOG SAYA HEBAT ?!

Errrr..rase cam x layak jer nak amik award ni, tapi orang bagi kite kene terima..Mak saya kata, x baik tolak rezeki kan kan kan..
Dengan tersipu-sipu saya terima award ini dengan harapan semoga saya lebih bersemangat dan rajen wat entry yang bagus2 nanti..
InsyaAllah :)


THANX SUZIESANJI cuz merasakan blog ini hebat..
Kamu memang hebatlah cik suzie..
So, macam biase la kene jawab dulu soklan2 beliau...
JUNBEI !!!

1)Name blog anda buat masa ini?
LAdy_dyLA

2)Anda rasa blog anda hebat?
Hebattttttnyeeeee Yang Mencipta saye..
Hebatnye yang melahirkan saya, menjaga saya..
Hantar saya pergi sekolah sampai pandai, bley keje, buat blog..
Sehingga mendapat award blog hebat..terharu ni T_T

3)Benda yg anda sayang?
Selipar !

4)Anda tengok waktu dekat mane?
Tanye member sebelah..kul bape skang kul bape padahal kat lappy ade, talipon bimbit ade, jam tangan ade, jam astro lagi..saje nak susahkan member kelam kabut tengok henpon beliau.

5)Web sesawang yg selalu anda jenguk?
Fesbuk, bLOg, picnik

6)Letak 3 hingga 5 blog yang anda rasa 'Blog Hebat'




Jangan cakap banyak, sile terima..haha..kejam tol paksa orang..
Siyes, korang memang layak !!!



Comments

toyolkiut said…
memang menarik mata melihat..
hebat la tu..
d_LA said…
toyolkiut : siyes ehh?? tenkiu2 :)

gayahspears : sem2 cik gayah..awak pom hebat gak :)
miszlullaby said…
timer kaseyh dyla..^__^
d_LA said…
ML, welkem bebeh..tq sudi time award ni ;)
mamakembar3 said…
thanks dyla! muahhhhhh! aii ber uuu hehe :-)
d_LA said…
mamakembar3 : ailebiu 3 !hehe..
d_LA said…
myZone : xdelah, saye biase2 jer..suke suki jer tulis ni..neway, thanx yer :)