APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, October 10, 2010

AUTO SHOW FERRARI & LAMBORGHINI

Adehhh..penatnye baru lepas cuci mata pergi auto show FERRARI & LAMBORGHINI..
Hehe..X jauh pun..bawah mata jer..Haha..
Lady_dyla keje la arini, mood sunday blues ni :D

Tengah syok2 wat keje tetiba bunyi VROOM..VROOM..
Sape plak la memekak kat bawah..Sekali jenguk kat bawah, huihhhh..
FERRARI !!!
Kendian..LAMBORGHINI !!!!
Betul2 bawah mata sebab aku kat tingkat 3, jenguk jer la dari atas..
Pelagi..cuci mata laa, kalo setakat sebuah tu x heran sangat, ni sampai 6 bijik der..
Harus dilayan sekejap mata ni..Nak turun ke bawah malas la plak, tengok budak2 opis depan bersusun keluar macam nak sambut menteri plak..
Siap selamba pose tepi kete lagi..heee~~~


tengok dari atas cam kete mainan anak sedara aku jer..
cun siyuttt ;)

sape la owner die yer, keje ape la dorang ni leh bela kete cenggini.. 

 tengok budak2 opis depan, sume x lepas peluang cuci mata

Baik punye parking, xtaw la nape dorang lalu sini..
Singgah beli topup kot kat 7E..hehe..
5minit jer dorang benti, pastu blah..
Apakah dorang ni kaum kerabat DATUK SANI??
Yang merah tu cam kete beliau jer..

p/s : saya nak mini cooper jer..hehe

Kalau BEST, sila LIKE

4 ORANG MENYAMPUK:

asmaroro said...

OMG. cun habiss!!! love the red ones!

d_LA said...

asmaroro : mmg siyes cun..x berganjak tgk dari atas td :D

Fello Ariza said...

siyut..jeles sehh.. ase nk sepak2 je kete tuh :P

d_LA said...

fell..fell..jeles smpai kete tu plak nak kene sepak..haha

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥