STREAMYX vs WiGGY



Gua dah tak tahan ni beb !!!
Daddy, let's g0 to TMPOiNT now !
Gua nak pasang streamyx kat kampong !
Gua nak terminate ber0k sek0m neh !
Cam sengal jer, asek putus2 jer, dah la sel0w cam siput !!
Aku balek terengganu pom same gak, stay kat tengah2 bandaraya pom x bape nak laju..camne nak jadi seorang bl0gger yang berjaya kal0 cam neh..kadang2 wat entry dari pagi sampai tengahari baru berjaya publish..apatah lagi nak BW, lagila sel0w mel0w..s0, sape2 yang bw kat cni, sile jangan bersedih, jangan berputus angsa bw kat cni..tunggu aku masuk opis yer baru aku terjah balek bl0g2 u 0l :D

ini serius !! aku dah amik f0rm streamyx nanti nak amik pakej 1 Malaysia, dapat netb00k pree lagi..amik yang pakej 38henggit jadilah, bukan aku ade kat rumah pon, time balek bercuti jer nak guna..sape2 yang ade pasang streamyx plis plis bg resp0nd, wajarkah aku pasang benda alah ni?

Tapi aku neh id0p merantaw..xkan nak harap tenet kat opis..memangla kat opis laju tapi aku bukan g keje nak mentenet weh, sekejap2 bleyla..Aku kene bela ber0k gak ni camne2 pom..Korang rase Wiggy oke x [ klik SINI untuk lebih lanjut tentang wiggy ] ? Slalu sangkut2 x? Plis plis tul0n saye yang tengah kebuntuan ini..



Comments

streamyx mmg terbaik..awe dah pakai lama..sampai jadi wifi kat umah ni..umah nenek pun ada..hhee
d_LA said…
hawa, streamyx k0np0m yer x sangkut2?next wk mmg k0np0m lahh s0h ayah g htr f0rm kat tm..babai incik sek0m !