...S.E.P.i...


Aik?! Mane sume orang??Mane?
Dah xde dah huha sana huha cni..Xde dah nak berebut tandas, berebut bilik air..
Xde dah pepagi lagi jerit2 kat maksula nak maen games..
Sume akan kembali cam biasa..Aku pun tengahari ni dah nak balik dah..
Tinggallah ma & ayah jer kat rumah..huhu..
Bile la plak leh kumpul sume2 nanti, tunggu pakcu kawen k0t baru sume balek..


pakcu ngan meme..


Paklang n Tasya..muke paklang x masuk la plak lam wayang neh..s0ri bro..


Dorang ni nak balek ke selatan nuuu..


Pakcu nak balek K.L


Alaaa abang sedeyla tu..Kan dah gtaw, beliau neh dalam ati ada taman..


Tengok perempuan ke-2 ni steady ajer..Mas0k kete terus isap botol..

p/s: g0nna miss u 0l bebeh !!



Comments

bez tengok filem sepi kat tv..he3..
d_LA said…
hehe..bet0l bet0l bet0l :)