APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, September 05, 2010

ikLAN RayE yG x diiKLANkaN


sudah2 la tu guling2..mangun tul0n mak pasang langsir cepat..

yuhuuuu..
k0rang dah bangun ker bl0m neh??Mementangla arini ari ahad..Sesedap rase jer k0rang landing guling2, g0lek2 yer..Pehal cik dyla neh, jeles ker..I keje weh tu yang m00d ke laut neh..I kan kat kat pantai timur..hoho..Tapi xpe sebab arini bahagia jer bl0gwalking, tenet opis laju..ber0kbeng haku tgh m00d nak raya tu, xnak layan cik dyla..xpe2..

Pisss, pernah teng0k tak iklan pr0t0n kat bawah neh?? x silap 2 tahun lepas, tapi jap jer tayang kat telebisen pastu kene banned..muahaha..sebab per, k0rang teng0k la sendiri..sape yang dah pernah teng0k tapi blur2 x ingat, k0rang layan la balek semula..

Memang sengal tapi lawak siyuttttt..

p/s: tp iklan neh orait la lg dr iklan raya tibitige tu kam..x paam t0l maksud iklan tuh


Kalau BEST, sila LIKE

6 ORANG MENYAMPUK:

SheY PuLL said...

kan aku dah ckp.." paki tali piungang keledar kat blakang.."

d_LA said...

degil, x dgr ckp mak..naseb bek k0 ni hantu..muahaha

Mr.Homosapiensz said...

pesal diorg x iklan kat tv...better skit la dari iklan beca terbang ala-ala santa claus tu....huhu

d_LA said...

Mr.Homosapiensz, xleh siar sbb takut ade yg k0j0l dpn tv, terkejut..hehe..tp atleast ade la gak m0ralnye kan s0h pkai seat belt dr iklan beca tuh..h0h0..seb bek dh trik blk iklan tuh =)

Fyzal said...

iklan ni memang tak boleh blah. hehehehe. :)

d_LA said...

iklan raye paling sengal tp besttt =)

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥