APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Thursday, September 16, 2010

DAM DAM DUM


INI CITE PERAM OKE BUKAN SERAM TAW !
Raye kan kal0 xde bunga api mesti raye tu cam x bape happening kan..Kekadang tu dah cam perang bunyi, dum sana dum cni..Tapi itu la yang wat rase eksaited jer nak raye..Janganla maen mercun buatan sendiri, bunge api pon dah orait..Masa malam raya ke-2, incik tentera merangkap my br0 ade bawak balek bunga api. satu k0tak besar weh..Ekceli memang dah lama x maen benda alah ni.

Memang eksaited la teng0k, tapi nampaknye dik0nker oleh perempuan ke-2 ni..Aku ni dia kate perempuan pertama.Sebabnye 2,3 ari b4 raye aku mc p0se..Pastu c perempuan ke-2 ni selamba jer gtaw kat abah dia camni, 'abah, ade 2 orang perempuan x p0se dalam rumah ni..Abah dia tanye, sape perempuan pertama..Ngan k0npiden dia gtaw, MAKSU LA..Pastu perempuan ke-2, die sengehhh jerr..dia la perempuan ke-2..k0rang paam x ni??wat2 paam jer la yer..

ini la PEREMPUAN KE-2 tuuu..


ini lelaki yang yang tah n0. brape...
cam thunder cat plak teng0k..


x ingat dah kat perempuan pertama ni kal0 dapat bunga api..


my br0 pom amik bahagian gak lam acara neh..
maksula, tukang amik gambar jer..jadi laaa...

Kalau BEST, sila LIKE

5 ORANG MENYAMPUK:

apik pehe said...

wahhh..meriahnyer raya dia

saya_arief said...

meriah nye..
raya saya kuweng cket taon ni.
huhu.

d_LA said...

apik pehe : hehe..raye ni ekceli ske tgk anak2 buah la mcm2 peel..bile sume kumpul cam2 pesen leh tgk..huru hara skali..

arief : huhu..xpe..sy pom bese jer raye, tp best tgk budak2 la ser0nakkk jer sume =)

najib said...

meriam buloh xder ker,baru meriah ah

d_LA said...

meriam buloh?? xley..mak saye marah..haha

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥