APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, September 19, 2010

...BLUR...


ARINI CIK DYLA KEJE TAW !
Naseb bek ingat lagi password..heee~~

Semalam kul 4 lebih lelap..
Pastu tetiba, dylaaaa...bangun keje !
Saat itu mata aku memang seksi kurasa, teng0k jam henset, aik dah 6.15 !
Mukan ke baru jer td0..blur blur pale lutut neh..
Bangun separuh pastu dengar munyi air lam bilik, r00mate aku tengah mandi.
Samb0ng balek td0, kunci jam henset kul 6.25..
Baru nak lelap skali lagi beliau neh jerit nama haku..
Dylaaaa, air xde !
Menten blur lagi, amik t0wel masuk bilik air..
Bukak penutup t0ng merah yang bley tahan gak besarnya, mandiiii..
Wahhhh, baru rase sedar diri sket..
Keluar bilik air, senyum kat r00mate aku, gtaw kat dia, air xde babe !

Pastu, hsemate s0rang lagi bising dah air xde, siap s0h r00mate aku g check kat meter k0t2 ade budak main2 tutup..Budak2 neh memang p0m pernah pedajal kit0rang camni..2ari sengsara xde air rupe2nye ade budak pedajal..memang hampeh..Tapi tadi dah check, memang bet0l2 xde air babe..Dah setat balek kesah hangit neh..Mintak2 la kang ade air kal0 x siapla kit0rang g bermalam kat pejabat SATU..haha


Plisss..tul0nla encek air, kembali padaku..Banyak kain2 menanti tu untuk disental !

Kalau BEST, sila LIKE

4 ORANG MENYAMPUK:

Derus said...

selamat bekerja..:)

d_LA said...

thanx br0 =)

misyamissyou said...

jahat gile budak ttup air..2 hari lak tu..adesss

d_LA said...

status => xde air lagi..T_T

misya,memang siyes jaat la bebudak tu rase nak sunat2kan jer kal0 taw sape..haha

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥