APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Friday, September 17, 2010

BERSAMA PEREMPUAN KE-2


entry spesel tuk dak kecik A.K.A perempuan ke-2 A.K.A Amni A.K.A meme..
Aku memang chenta mati rrr kat budak nehh..fuhhh ayat cam tuk kekaseh ajerrr..
Ekceli susah nak jumpe 'perempuan ke-2' ni..bukan sebab beliau neh bizi, nama jer perempuan ke-2, p0y0 lebeih..haha..

Oleh kerana beliau neh d0k jauh sket la dari geng2 bas sekolah yang laen, ala kat Langkawi jerrr..Jadi, sayang tuh lebeih sket la, x baek kam saye ni tidak adil di dalam pembahagian kaseh sayang..Oke fine, yang laen pom aku chenta mati gak, tapi yang ni lebeih sket jer, sket jer..Percayalah, kal0 k0rang layan beliau neh memang ser0nak wap0n ade sket ngade2 tapi best sebab dia paam ape yang kite gtaw walaupom baru 3 tahun.Abang die tu lagilaaa, baru 5 tahun tapi aku rase pangai dia matured dari aku lagi..haha..Abang dia 5tahun dah p0se penuh, aku dulu penuh gak, penuh nasi & c0kelat lam mulut.h0h0..

iniler perempuan ke-2 itu..maseh isap susu tapi susah nak makan..aku cakap camni, adeq ni susah t0l nak makan, baek p0se jerr..Tahun depan adeq p0se yer..Pastu dia angguk & jawab, oke :)

Abang dia memang ade skema sket walaupom kuat mengg0dam lappy aku tapi dalam ati ade taman munge2 ni beb..d0k lam kete siap pakai seatbelt beliau neh..suspek2..kadang2 cakap ngan aku bahasakan 'saya' lagi macam kawan skolah plak..Patutnye 'abang' sebab dia k0nfius k0t, kadang2 abang, kadang2 saya, memang x tahan dengar.Maksunye dahla sengal !

pic ni abang dia yang snap..Eiii, ske wat muke cam gitu..
bajet kiut la tuu


masok lam kete jer mintak susu..Pastu landing atas paha aku..

Tapi bile ade sumthin' yang dia nak x dapat, m0nc0ng beb !!


comey jer bile merajuk..gilerkan kaler pink..
kasut kesayangku..
baju kesayangku..
walaupom tertinggal 'an' kat belakang redah jer gitaw kat orang..susah k0t nak sebut, xpe deq, blaja sel0w2 yer..

Gua rindu kat d0rang berdua ni ekceli..wuuuu..
x puas rase sembang ngan d0rang..
Bile la leh jumpe lagi T_T



Kalau BEST, sila LIKE

0 ORANG MENYAMPUK:

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥