APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Wednesday, August 11, 2010

♥♥ sayang kamoerang ♥♥


ehem..ehem..
testing sore..1,2,3..
tekak saket ni ekceli, perit jer rase cam nak demam..

eh, aku bukan nak cite sal tekak neh..
Oke, arini kan ari pertama umat Islam berpose..
Arini gak ari umo bertambah wat 2 org di bawah nie..
Sayang korang ni..

Diz is my lebly sis..
Sayang giler kat my sis ni..
Jarang jumpe sbb my sis kat Langkawi..
InsyaAllah raya ni kite jumpe yer..
Sedey tol gambar, xde yg lebey santek ke..hehe
P.Drive tertinggal la..Pic ni pom aku kebas lam fesbuk beliau..
Lagipun my sis neh mukan ske posing cam haku neh..
Xpe, nt raye kite bereksen kamen banyak2 yer..

Aku kenal dunia blog ni pom sbb my sis la..
Tapi skang beliau dah x aktif, ade komitmen laen..
Tp aku harap my sis dapat aktifkan balik sebab ske ngan informasi2 yang diberikan.
[ mas lemon blog ] leh la kalo nak klik..hehe
Hope sis hepi sokmo yer n bahagia smpai akhir hayat..
Luv u sis !

Oke ni plak my best buddy..
Bday beliau pon arini gak..
Antara kawan2 yg best..
Kalo tengok pic ni cam supan giler kan..
Ekceli beliau ini sangat la sengal..haha..
Seorang yg giler2, tapi suara kuat..haha..
Memang best kalo sembang ngan beliau neh..
Aku harap yang terbaek tuk ko..
Semoga badan ko cpt besar, sedey tgk kekurusan ko tuh..
Sayang kamoe jugaklah..

ALLAH SELAMATKAN KAMU..
ALLAH SELAMATKAN KAMU..
ALLAH SELAMATKAN SIS & MC ANNE
ALLAH SELAMATKAN KAMU..

♥ HAPPY BIRTHDAY

Kalau BEST, sila LIKE

4 ORANG MENYAMPUK:

hazman aka species1980 said...

Selamat hari kelahiran to ur KAKAK....

d_LA said...

tq br0 hazman =)

syahira ariff said...

wow,sweetnyer adik kamu tu
dan selamat hari jadi utk kawan kamu jgk,dyla
=]
thanx follow me dear
selamat berkenalan
=D

d_LA said...

syahira, itu kakak saye..hehe..apakah aku kelehatan lebeih tua dr beliau??oh no.. =)
samat berkenalan n hp blogging =)

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥