APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Monday, August 16, 2010

PaGi2 dAH bERkejARAn

Hadoiii..
Eik pagi2 dah mengeluh ni pehal..
Ni yang rase nak beli kete ni..
Sabaw2, kete dah otw..hee~~

Oke, i jalan kaki taw g keje..
i xde masalah, seronok pagi2 dah keluar peluh..
bukannye jauh, dekat jer, 10 menet aje.
sebab tu la malas nak pakai kete tp InsyaAllah x lame lagi..

Tapi yang mengganggu perjalanan aku yang damai itu bile ade orang tak siuman mengacaw..
Memang kacaw rrr..
Dah 2,3 kali dah kene sakat ngan orang x bape siuman ni..
Aku sebenarnya kesian ngan spesis orang camni, bukan dorang mintak jadi camtu kan.
Tapi kalo x kacaw orang awam xpe, aku leh wat dunno jer lalu sebelah beliau.
Ni tak, cara dia tengok pom dah seram bulu idong.
Skang ni kalo nak g keje laju jer mata neh tengok kiri kanan..

Cam pagi ni, aku dah nampak dah dia kat seberang jalan..
Lega rrr sket sebab bukan dok belakang aku, so laju rrr langkah kaki ini..
Kejap tuh, aku dengar budak nangis sambey lari2..
Bile aku toleh, rupe2nye beliau tuh dah ade belakang aku dalam 10meter jarak.
Yang budak skolah ni konpom penah kene sebab memang nangis2 dah panggil nama mak dia.
So, aku ngan p0y0 berlagak jadi emak neh pegang adeq ni..
Sian dia, dalam darjah 2 kot budak ni..
Aku pegang adeq ni sampai la dia samat sampai sekolah..

Padahal lam ati aku neh memang dub dab weh..
Sebab beliau ni memang men hentam jer tarik2 beg orang, men siku2..
X pasal2 pagi2 darah ini sudaa naik maaa..
Sampai opis, trus lepak bawah air-cond =)




Kalau BEST, sila LIKE

4 ORANG MENYAMPUK:

najib said...

salam d-la.sabar eh,pekata kalau kena kaco,saudari beri duit,tentu dia xkacau.orang giler pun suka duit tau hahaha

d_LA said...

xdan nak hulur duit ku dah cabut lari..hehe..die ske raba2 la, tu yg seram tuh..x rela yuuu

aanie said...

hahaha....aku blh bayangkan gano...

d_LA said...

aanie, aku rs cam trauma sket nak jln skang neh sbb kedai lam bln pose kan x bukak pepagi, sunyi rr sket..aku rs kene pkai suar trek rrr lam kain senang nak lariii..hee~~

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥