APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, August 15, 2010

CaMNiLer kaLO buNGe sekuNtUm jERR !


haaa..rapat kalo brannn..
ececeh..cam ler garang sangat..

Ekceli kan camni..
aku amat2 x sangka weh..
x sangka benda ni terhappen kat aku insan yang kemetot ini..
huk..huk..batok berkahak melanda..

cenggini..nak cite ni..
dalam unit aku nehhh..
ade sekuntum jer bungenye..
Korang rase sape la bunge tuh??
cepat jawab, aku nak tepuk neh..

Haaa pandai pom, sah2 ler haku..
Takkanla cik dyla jadi kumbang plak..

so, aku neh amat rapatla ngan geng unit pelan ni..
Dah nak wat camne, unit pelan ni berasingan dari unit lain..
Aku nak turun ke bawah semata-mata untuk menyembang ngan geng bunga
tu tunggu kes tutup dulu la weh..
sape kate keje g0men leh goyang kaki weh..
meh aku cepuk ngan fail.
korang mai keje opis aku, nak kentut pun xde mase..
tipu jerr, kentut tu kan bek tuk kesehatan..

Yang aku nak setori ni benda lain la..dah lari topik..
Aritu kan aku dapat kol dari seorang pompuan yang bergelar isteri..
Yang suspen tahap cicak kene lastik ni, pompuan tu isteri pada geng unit aku weih..
Aku ingatkan dia x dapat kol hasben dia, so sbb tu kol aku..
Rupe2nye bukan weh..

Oke cenggini le lebeih kurang perbualan hangit antara aku ngan beliau:

Isteri Z: dyla, akak neh orang rumah Z..
Cik dyla: ooo..nape kak..
Isteri Z: jangan gtaw kat Z akak kol dyla ni..
cik dyla: oke [lam ati dah rase pelik neh]
Isteri Z: dyla ade ape2 hubungan ngan Z ker?
cik dyla: [mule terkejut biawak] hah?!! mane ade kak..
Isteri Z: aritu nampak ade mesej dyla ngan Z..
cik dyla: Ya Allah kak, xde ape2 la kak..
Isteri Z: betul ke dyla?
cik dyla: terkejut saye akak tanye camni..betol xde pape..akak jangan risaw yer, saye xde pepe ngan Z..betollll...

setelah aku berkali-kali gtaw yang kitorang xde hubungan spesel, akak tu dah puas ati kot.
so, stop kat situ la..
Hadoiiii...x sangka weh..hencik Z tu dah tunggu mase jer nak bersara kak oiii, sebaya bapak saye taw..lebeih kurang la..
Dahla tu, hencik Z tu bukan taste saya la kak..
Agak-agak rrr nak gossip..
Rase nak cakap camtuu jer, tapi x sampai ati..
Aku paam perasaan akak tu, risau la skang kan senang jer org nak bercerai walaupun dah de cucu..

Aku ni pun satu, layan bola, badminton, men game lumba kete, tembak2..
sume tu mat kumbang yang ske layan..
hencik Z ni memang fanatik badminton..
So, aku ngan dia slalu la sembang pasal badminton.
Memang dia pernah mesej aku tapi pasal badminton jer..
Aku balas pun bukan la sampai abis kredit, 1,2 mesej jer..
Tak sangka lak akak tu salah paam.
Rase bersalah plak.

Rase takut lak nak rapat2 ngan dorang ni..
Dorang pun senang ngan aku masalahnye..kalo sari aku x g keje, mulela dorang kate sunyi jer bilik pelan arini..terharuuu...
Aku harap pasni xde dah panggilan2 hangit camtu..
Aku xnak jadi perosak rumah tangga orang..
x maw..x maw weh..

Kalau BEST, sila LIKE

8 ORANG MENYAMPUK:

Cik Aish said...

hahaha..biasa la tu....kalau bunga nye skuntum je...gitu la jadiksnya...apa pun..tahniah kepada anda..kerana berjiwa kental bersama kumbang2 di sana..

d_LA said...

huhu..naseb la mek bunga ni dikelilingi mat2 kumbang..tp hepi ekceli keje ngan dorg, kurang gossip
=)
tenkiu cik aish

~cik tiram~ said...

hehe....ish ish...jeles punye pasal...hehe..

d_LA said...

cik tiram..die risaw kot..pepun mmg i xde ati jantung langsung kat pakcik tuh..haha

nikzairfan said...

weh mek mcm aku tahu je sape hehehehe,,,,,,,ayoh chik erk?hahah klako...ape pon tahniah kerana nampok sgt kita laku kan...hahahah

d_LA said...

haha..nik, tidak syak lagi..tanpa was2..nak guling2 pun ade lps dpt kol tuh..agok2 rrr kan..aku tidak desperate smpai gitu skali weh..

aanie said...

sian ko mu dyla....x pasal kena gosip....dgn pakcik lak tu...hahaha....

d_LA said...

tu rrr, kalo laki muda ensem lagi kacak dan single aku x kesah..haha..
dahla aku panggil beliau tuh ayah chik..sah2 le pangkat ayah aku beliau tu..

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥