APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Monday, July 19, 2010

..T.i.D.0.R la lagi..

AAAAAAA
nak sgt tdo..
hamik ko, balek keje jer dgn longlainye
merebahkan diri ke atas tilam..

dannnn
O.M.G !!!!!
kul 8 aku bgn.
patotle aku mimpi mcm2 td..
serius, sy jrg tdo smpai ke Maghrib taw..
Tp ehem ehem, sy x ponteng maghrib oke..
i dpt surat pelepasan u..haha
tuh yg konpiden jer tdo ptg.

biase kalo terlelap ptg tuh b4 kul 7 secara otomatiknye aku akan bgn ngan mamai2 manje gitu tp td smpai msk waktu maghrib u..
kalo mak i taw, konpom berkejaran keliling kampong !!

dan selalunye kalo aku terbabas smpai maghrib slalu timbul penyesalan sbb over tdo neh..
smpai skang aku rs bintang dok kelip2 lg ats pale..ngeh..ngeh..
mata pun tgh seksi giler lg ni..
kalo dh dpt mimpi yg pelik2 tuh mmg xde nikmat la tdo tu..
dahla jd mamai x hengat..

Yg pastinye td aku mimpi benda yg agak pelik la..
Memula tuh syok lg, aku dok kat gym siot..haha..
sbb ade pemilihan tuk men sukan jabatan, kunun nak test kecergasan la..
wakaka, maybe sbb thn ni aku terlepas ujian ni, tu yg ralat sket tuh..
smpai termimpi-mimpi plak..hadoiiii...

kalo dpt mimpi cam pic kat atas ni bapak best kann..hermmm

tgh2 dok kat gym tuh tersedar sbb kwn aku msk smbhyang..
tp aku ngan gegehnye tros tdo ni..x hengat dunia tol la..
taim ni la aku mimpi plik yg tah pe2 la..
ekceli kat opis de terbaca kes rogol kat fesbuk kwn aku..
kalo cite kat cni kang jd novel bersiri plak..
pastu td aku mimpi la jln sorg dkt2 maghrib, pastu terserempak ngan org x bape normal, jln huyung hayang..
tp aku terlepas, dia pun xdan nak kjr aku..
pastu jln jauh gak tu, smpai kat rmh mmg dh gelap..
mmg giler seram gak la jln tu..
tp yg mengejutkan jantung, ginjal, hempedu i ni..
smpai kat pntu pagar, bapak byk serigala ada..
aku ingatkan dorg nak serang aku tp nak iring aku smpai dpn pintu rupenye..

aku siap tnya lg kat akak aku, xpe ke bela serigala..keh..keh..
pastu terjaga..haha..

terjaga tuh trus tnya cite kat kwn aku..
yg mengejutkan lg ginjal aku ni, sesedap mulut beliau jer tanya aku balek.
'ko ade bela ape2 ke?'
smpai kec2 skali beliau tuh..ape daa..
bela rambut ade rrr sambey menternak lemak..
Nauzubillah, aku xde pkai ilmu hitam la..
ilmu hisab pon ckp2 mkn jer..haha

skang ni aku terpaksa la lyn diri sbb sume dh pengsan awal..
x rock rr dorg ni tdo awal, sok kan cuti..

korang mesti pnh mimpi leh terbang kan.
cam ye ye jer terbang..hehe

ni yg plg aku ske..mimpi jmpe abang kacak..ouhhh
bgn tu konpom snyum sorg diri

wooo..kalo jth dri bangunan tu slalu sgt..
siap jantung neh kembang kempis lagiii..haha

P/S: jgn tdo taim maghrib, setan byk mengacau..oke..

Kalau BEST, sila LIKE

0 ORANG MENYAMPUK:

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥