APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Thursday, November 26, 2009

DapaT_AwaRd ~ BERbaloi-BALOi

Aku bukan dapat award cam artis 'LIHATLAH DONIA'..
Mukan..mukan, ekceli mukan award tp reward..
Tp aku nak jugak sebut AWARD..
Nak glamer gak, x kire..x kire..
Eh, korang gune la cimbclicks, best taw..
Untung taw wat transaksi online.
Macam aku ni yang memang x ske bratur, tunggu lame2, isi borang memang berbaloi-baloi..
Kalau die amik cas pun x banyak, tp x sume transaksi die cas.
Korang xyah tensen jalan jem stoberi la, nak kene cari parking la..
Silap2 dapat surat saman dari cik abe..

Yang paling bestnye, bile dah capai die punya target, incik CIMB akan bagi yang kaler merah2 macam pic atas n bawah ni..
Dapatla incik OCTO, ske taw!! Mood pun jd btambah hepi..
Nak tunggu pakwe bagi, xde pakwe, hasben jauh skali rrr..Sob..sob..
So, thanx ya CiMB !!
CiMB memang best !!!

Santek kan..Plastik x bukak lg tu
Kalau BEST, sila LIKE

0 ORANG MENYAMPUK:

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥