APO?! : tuan blog ni kejap ade kejap xde..harap maklong ye^^

Sunday, September 27, 2009

TiME TO...............????




DENGAN SEMANGATNYA....




Lepas makan, makan...Lepas makan, makan lagi...Pendek kate sepanjang seminggu di kampung perut ni asyik terisi jer sampaila waktu tido...
Kalau blk kg camni la, nafsu makannye x dpt dibendung..Huhu...Mulut kate xnak, tapi perut dok nangis2 nak minta makanan..Aku dah x pandai nak kontrol mkn kalo blk kg...
Masuk ofis , biskut lak banyak org bawak, mau x geram tengok kecomelan dan kesedapan biskut2 tersebut..Yummy2..
Rase berat semacam jer badan ni...Dah lame x bersukan beb..Sepanjang bulan puase lagila x bersukan...

Rindu jugak nak bersukan...Biasanya tiap2 minggu at least aku joging 2x sminggu..Klu rajin sket 3@4 seminggu...
So td lepas blk kerja kul 5ptg, aku pun ajak la housemate aku g joging kat Pantai Batu Buruk...

Disebabkan suasana masih dalam hari raya, orang pun x ramai sangat...Time ni amik kesempatanlah snap shot sana sini...Ngeh..Ngeh..

Maka terhasillah beberapa gambar poyo yang jogingnya x seberapa, eksen jer lebih..heheh..

Tapi biasenya habis gak 3,4 round aku jog kat taman 2...
Jadi harini aku saje melepas rendu jer, lagipun perut x bape best...Jalan2 jerlah sambey snap shot...

Dan inilah hasilnye...



CUACA LAK MENDUNG, BEST GILER




JOGING LA 30MINIT SETIAP SESI,
3X SEMINGGU, INSYAALLAH JANTUNG KORG SIHAT



HAH, PANJAT JGN X PANJAT...

POKOK KAT BELAKANG 2 LAWA..JUNTAI2


MARI KITA LONGGARKAN URAT2 KAKI...
BAIK TUK KEMPISKAN PERUT..
LIHAT PERUTKU, TAK RAMPING2 PUN..HEHE


OUCHHH..OUCHHH..TAPI BEST...
P/S: MAJULAH SUKAN TUK KESIHATAN KORANG

Kalau BEST, sila LIKE

2 ORANG MENYAMPUK:

A.S.H Sinar said...

Rajin bersenam ek...

d_LA said...

kene jg kesihatan A.S.H, penyakit mcm2 skang ni...beware, there will be no mercy..

There was an error in this gadget

Tetamu2 Beliau

~ TERIMA KASIH..DATANG LAGI ~

~  TERIMA KASIH..DATANG LAGI  ~
♥ ♥ ♥ LAdy_dyLA ♥ ♥ ♥